Twoja idea - Twój Portal Tematyczny - Twoja Dedykowana Strona Osobista.

Projekt IQ-arius

Samochody z Ameryki

WITAMY w profesjonalnym serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych Samochody z Ameryki. Marzysz o tym, by kupić samochód z A...

VIRID CONSTRUCTION

VIRID CONSTRUCTION realizuje inwestycje w trudnych warunkach finansowych, prawnych, technicznych oraz administracyjnych. Ze staran...

Projekt IQ-arius

Tlumaczenia internetowe - Projekt IQ-arius

Tłumaczenia Internetowe czyli Projekt IQ-arius jako serwis internetowy jest pilotowany przez Iqarius Creation Group. To integraln...

AMAR PARKIETY

Jesteśmy firmą z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku podłóg drewnianych. Świadczymy kompleksowy zakres usług poc...

mala smieszki

MAŁE ŚMIESZKI - żłobek Warszawa - Bemowo

Małe śmieszki - Specjalistyczna opieka nad dziećmi w wieku od 5 miesięcy do 4 lat. Centrum Rozwoju Dziecka. Żłobek Warszawa....

kosmos na urodziny

Klub KOSMOS - dla dzieci na urodziny

Stworzyliśmy Klub Kosmos z myślą o najmłodszych solenizantach i jubilatach, a także o ich opiekunach. Zależy nam, aby tak wa...

aspiracje

JAN SZYMAŃSKI - Aspiracje Ogrodowe - Warszawa

Jan Szymański zajmie się w Państwa ogrodzie wszystkim od przysłowiowego „A” do „Z”. Zaprojektuje ...

teatr24

TEATR 24 - pierwszy tego typu projekt w Europie.

Projekt ten ma na celu promocję i wspieranie polskich teatrów, a także promocję polskich dramaturgów oraz polskie...

krzysia górniak

Krzysia Górniak

Biografia KRZYSIA GÓRNIAK - najciekawsza gitarowa jazzwoman w Polsce (JAZZ Forum 7-8/2006 str. 27) grająca na gitarze elek...

logo image
Pogotowie Tłumaczeniowe
Marketing prasowy strony internetowej.
Praca z dziennikarzami to koszmar. Dziennikarze są "leniwi", "interesowni", "uparci", "zadufani w sobie", "jak panie w administracji państwowej" i nie chce im się promować naszej firmy. Skąd to się bierze? Dziennikarze dostają masę press releasów (informacji dla prasy), z czego większość nie ma związku ich pracą. Firmy zajmujące się promocją często wysyłają materiały swoich klientów "do prasy", zamiast do wyselekcjonowanych potencjalnie zainteresowanych dziennikarzy".

1. Aby dziennikarz zainteresował się Twoim press release musisz trafić do odpowiedniego dziennikarza albo do redakcji czasopisma, którego tematyka daje szansę na opublikowanie Twojej informacji.
2. Dziennikarz musi być przekonany, że dostarczone mu materiały są wystarczające i nie wymagają szczególnej pracy z jego strony.
3. Materiały dostarczone dziennikarzowi nie mogą generować pytań bez odpowiedzi.
4. Twoje informacje nie powinny wymagać żadnego redagowania.

Jeśli Twoje materiały zostaną przeczytane, to już osiągnąłeś sukces. Możliwe, że to wystarczy aby ujrzeć je opublikowane, ale skuteczny press release to taki, który został zredagowany przez samego dziennikarza. Aby dziennikarz napisał coś od siebie, musi odwiedzić Twój biznes. Jeżeli twój biznes jest internetowy, przygotuj wersję offline. Wersja offline twojej strony internetowej to najlepszy sposób, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zapoznania się dziennikarza z Twoim serwisem. Jeśli serwis zbudowałeś z dynamicznych stron, to nadal możesz go udostępnić offline. Trzeba go ściągnąć na dysk programem do tego przeznaczonym - Teleport, WebZip czy darmowy WebStripper (www.solentsoftware.com).

Podsumowanie

Kontakty z prasą to zajęcie wymagające dużej wiedzy praktycznej i teoretycznej. Duże firmy wynajmują do tego specjalistyczne firmy, które przejmują całość kontaktów z prasą. Takie firmy mają już zaprzyjaźnionych redaktorów i dziennikarzy. Mają specjalistów od pisania informacji dla prasy. Małe biznesy nie mogą sobie pozwolić na taką obsługę. Ale my możemy Ci pomóc.

 

UWAGA!!!

Strona ta została ostatnio uaktualniona. Dla zapoznania się z naszą najnowszą wersją zapraszamy na http://www.projekt.iqarius.pl/ . Projekt IQ-arius również w wersji mobilnej .


Iqarius Creation Group
grudzień 2011


Copyright 2009 -2011 © Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Zapraszamy na nasze nowe strony projekt.iqarius.pl

Copyright 2010 - 2011 © Projekt IQ-arius. Wszystkie prawa zastrzeone. Created by New Media Creation Group